Saturday, January 19, 2013

Jozan Menang MLM 2012


JB! Pissss yall! (nampak x akak hover excited??) kahkahkah

Congrats Jozan.. Menang RM500k yo!.. Puas hati tiap2 minggu dapat tgk live (tp tgk kt tb sajok) hehehe.. W/pn ada beberapa minggu Zizan beraksi sorang2, tp dia dpt pengaruhi fan dia yg ramai gilos tu.. Cayalah!!


Shiro, Boboi, Saywho & Jambu pn x kurang gak hebaknyo.. Bkn dorang x baguih.. Dorang pn ada gak fan dorang yg tersendiri. Tp disebabkn pengaruh fan Jozan yg sgt happening, maka rejeki kemenangan mlm td berpihak kat Jozan.. Aku sendiri pn mmg peminat tegar Jozan.. tp x pernah pn undi hahaha. Bkn x nak undi, kalau aku x undi pn aku gerenti dorang mmg akan menang weh! ngeh ngeh ngeh.. Mmg dah hagak dah

Semalam aku teruja giler nak tgk dorang perform kt JB (w/pn aku tgk kt rumah) performance dorang setiap minggu mmg hebak ar.. Aku rasa dorang mmg all out utk rebut RM500k tu.. Biasak ar adat pertandingan, ada pemenang dan ada pengalah hehehe tp pengalah pn dpt gak RM kannn.. Penaja MLM2012 kan Daia.. Banyak betol duit Daia bg duit kt pemenang setengah juta koo! (NAK BUAT IKLAN JAP : Daia, Lupakannn yg lain)

Dalam pada teruja tu, nasib baik lah sempat tengok dorang performed sampai abes. Bleh plak aku tertido! Maka x sempat lah aku tgk masa announce sapa menang! Hadoiii.. Tak lah frust sangat rasanya.. sbb aku tau astro akan ulang lg nnt.. Astro pn hebak jugak sebab sll dok ulang cerita yg sama 1 hari 100 kali Hehehe..

Apa2 pn Congrats Jozan, Semangat Johan yg kental nak perform sama2 ngan Zizan semalam sgt lah 'menyeprise' kan Zizan & fan dorang.. Even naik stage ngan terdengkot2 kaki dia.. Yeehhaa! Pissss yall!!



**entry ni akan di'spring cleaning' bila rajin nnt.. Sbb kalau aku up entry pakai hp ni mmg huru-hara margin & gambar dibueknyo** kbai


Sent from Yahoo! Mail on Android

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah